نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

عبداللهی: مقابل سن‌ایچ ۲۰ موقعیت ۱۰۰ درصدی داشتیم | فرش‌آرا را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم

  • کد خبر: ۱۴۱۹۷۱
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
عبداللهی: مقابل سن‌ایچ ۲۰ موقعیت ۱۰۰ درصدی داشتیم | فرش‌آرا را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم
بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: متاسفانه مقابل سن‌ایپ بدشانسی آوردیم. حدود ۲۰ موقعیت ۱۰۰ درصدی گل داشتیم که از روی بدنشانسی به گل تبدیل نشد، اما در ادامه فصل تلاش می‌کنیم تا فرش‌آرا را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ حامد عبداللهی در گفت‌وگو با شهر‌آرانیوز پس از شکست ۳ بر یک مقابل سن‌ایچ ساوه بیان کرد: تیم ما کاملا سوار بازی بود، اما متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. حدود ۲۰ موقعیت ۱۰۰ درصد گل داشتیم که از روی بدنشانسی به گل تبدیل نشد.

وی افزود: در یک بازی مانند سفیرگفتمان بازی ۲ بر صفر باخته را ۳ بر ۲ می‌بریم و در یک بازی هم علی‌رغم پیش بودن از حریف و از دست دادن موقعیت‌های فراوان بازی را از دست می‌دهیم.

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد در خصوص عملکرد داوری گفت: همانطور که ما بازیکنان در جریان بازی اشتباهاتی داریم، داور نیز ممکن است اشتباهاتی داشته باشد. امیدوارم داوران بازی به بازی بهتر شده و پیشرفت کنند.

عبداللهی در خصوص اینکه فرش‌آرا حدود ۱۰ دقیقه از فرصت ۵ خطا شدن تیم حریف استفاده‌ای نکرد، گفت: کادرفنی این ذهنیت را در بازیکنان ایجاد نکرده بود که به دنبال خطای ششم باشند. تمام تمرکز ما این بود که نتیجه را برگردانیم، از همین رو از تاکتیک پاورپلی استفاده کردیم که در نهایت منجر شد گل سوم را هم دریافت کنیم.

وی در خصوص تداوم راه فرش‌آرا در لیگ تصریح کرد: ما همانند سایر بازی‌ها تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. نیم‌فصل برای ما خیلی خوب شروع شد و تا کنون نسبت به نیم فصل نخست نتایج بهتری کسب کرده‌ایم. امیدواریم در ادامه راه نتایج بهتری کسب کرده و فرش‌آرا را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد اضافه کرد: در دو دیدار اخیر مقابل تیم‌هایی شکست خوردیم که برای قهرمانی تلاش می‌کنند. ما مقابل تیم‌های بزرگ همیشه عملکرد خوبی داشته‌ایم و اینگونه نبوده که یک تیم از پیش بازنده باشیم. تلاش می‌کنیم تا این دو شکست را در بازی‌های آتی جبران کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->